در دیجی مایکت بفروشید

دیجی مایکت پلتفرمی چند فروشندگی است که از ابتدای راه اندازی با چندین فروشنده و واردکننده محصولات شروع به همکاری کرده است.این همکاری با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان دیجی مایکت را بنا داشت تا با ارائه غرفه ،بازاری رقابتی و فراگیر را فراهم نماید

فروشندگی در دیجی مایکت

دیجی مایکت یک پلتفرم چند فروشندگی است که بستری جهت عرضه و فروش اعم محصولات نو(آکبند) مجاز طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.بستری امن با وجود درگاه های معتبر بانکی و نماد اعتماد.

از جمله ویژگی های این پلتفرم ایجاد رقابت برای یک یا چندین محصول مشترک برای چندین فروشنده است.پس هر شخصیت حقیقی و حقوقی با داشتن تاییدیه و اهراز هویت نسبت به ارائه محصول خود در این فروشگاه نماید.

1- کپی پشت و رو کارت ملی

2- داشتن کارت بانکی و شبا

3- کپی اجاره نامه رسمی یا کد رهیگیری دار

1- ثبت نام در سایت

2-مطالعه و تایید پیش قرارداد و تکمیل اطلاعات در این قسمت از سایت

2- دریافت قرارداد در آدرس ایمیل ارائه شده

3- پرینت و امضاء قرارداد و ارسال به همراه مدارک اعلامی در قرارداد به آدرس دیجی مایکت

4- فعال شدن پنل فروشندگی و تغییر وضعیت از کاربر به فروشنده

5- رفت به بخش تایید هویت پنل و اهراز هویت شماره موبایل

6- درج محصول و آغاز فروش

هر دسته بندی از کالاهای موجود در فروشگاه دیجی مایکت از یک تعرفه و کمیسیون خاص بهره میبرد.این تعرفه ها از 2% الی 15 درصد می باشند.

در فرم بعدی با انتخاب و تکمیل آن تعرفه مورد نظر را میتوانید مشاهده نمایید

با ارسال قرارداد یک بازه 3 روزه نیاز است تا تایید های شما انجام و دسترسی به پنل فروشندگی فعال شود.

در زمان ثبت محصول،یک بازه زمانی برای ارسال محصول برای مشتری مشخص مینمایید.در زمان اعلامی می بایست اراسل انجام شود.هزینه ارسال از مشتری در روش پست پیشتاز دریافت میگردد.پس از زمان گدشت 3 روز از زمان تحویل کالا به مشتری،فروشنده در صورت نداشتن شکایت از طرف مشتری،اقدام به ارسال فاکتور فروش کالا به همراه هزینه انجام پست به تلگرام فروشگاه می نماید.هزینه به فروشنده طبق توافق پس از کسر کمیسیون پرداخت میگردد.

در صورتی که روش دیگری در ارسال انتخاب شود،3 روز پس از دریافت کالا ،با ارائه فاکتور مبلغ پرداخت میشود.

پس زمان تسویه حساب بستگی به سرعت عمل ارسال شما و روش انتخابی برای ارسال محصول دارد.

1- در کشور عزیزمان روش های مختلفی برای ارسال کالا وجود دارد.در دیجی مایکت سه روش پست پیشتاز،تیپاکس و باربری فال است.در صورتی که در منطقه خود با شرکت دیگری برای ارسال کالا توافق و یا امکان همکاری دارید از طریق پشتیبانی سایت درخواست درج آن را نمایید

2- بسته بندی و ارسال به عهده فروشنده است.در این صورت هزینه های انبارداری و حمل و نقل داخلی و …. کاهش میابد و قیمت ها برای فروش مناسب تر می شوند.

3- دیجی مایکت با شرکت های پستی قرارداد دارد.در صورتی که میزان فروش کالای شما مناسب باشد،امکان هدایت محصولات شما و ارسال از آن طریق میسر خواهد شد.